Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на водата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    От каквато и да е. Всички датчици са на една резба. Ако вземеш за немска или френска ще се наложи да си преправяш буксата. Важното е да е на по-ниска температура. Иначе с една скорост от Пунто. Буксата е същата като нашите само, че единия край е празен щото е с една скорост. Мисля, че ако я включиш така ще работи само бавната.
    Last edited by robygas; d.m.y г., 12:27.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от alfonso90 Покажи съобщение
      Датчика и термостата са чисто нови и съм сигурен че работят.
      Явно проблема е в радиатора колега, никога не взимай по-малък, може по-голям. Винаги обаче има едно НО...
      Arena Coast Customs

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
        Явно проблема е в радиатора колега, никога не взимай по-малък, може по-голям. Винаги обаче има едно НО...
        Изглежда пак ще купувам радиатор.Трябва да е 558мм а в момента този на колата е 500 мм Писна ми от майстори.А този какво ще го правя.На 2 месеца е на 1300 км?Ами ако не се оправи?
        Last edited by alfonso90; d.m.y г., 22:34.
        ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

        Comment


        • #34
          Хубаво де. И теб не мога да те разбера. Що не си сложи по-голям радиатор като тъй и тъй си го сменял? Пък и кой ти каза, че проблема е там? И какво като е малкия. Не знам за каква кубатура говорим, но ако е читав и перките си работят мисля, че е все тая.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #35
            датчик от новите москвичи 3 ,4 лв. е.. 78 градуса поне на 10 фолксвагена сам ги слагал
            155 осем хиляди клапана 16 вериги
            0884650778 токи4а

            http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
              И какво като е малкия. Не знам за каква кубатура говорим, но ако е читав и перките си работят мисля, че е все тая.
              Уважения, но топлообменната повърхност си е топлообменна повърхност(топлопроводност, конвекция, кондукция), демек е доста по-малка в случая, ма т'ва не пречи да е друг проблема... Все пак физиката е една за 'сите и Нютон я е мислил,... поне засега. Естествено, че всички лаишката ги ръсиме, провери дреболиите преди да сменяш радиатора, може и да върши работа, макар и по-малък. Казват " размера нямал значение " )))
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #37
                На предната страница съм споделил за самаровия\доста по-малък\ радиатор. Като идея - колегата да си види турбинката на водната помпа. Другите евентуални причинители са споменати вече в темата.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #38
                  Е..аз от физика нищо не разбирам, затва си ги плещя така. Ама се сетих за един куриоз от миналата седмица и ще Ви го разкажа:
                  Пристига един Специалист комшия, /от тея дето едно винтче да завият ще направят един куп изчисления по всички физични закони/ за реглаж в работилницата и се жалва, че къде ли не е ходил, какво ли не сменил, че и даже и глава стъргал и гарнитура сменявал на Аудито си и таз кола загрява и загрява. Викам: -С водата немам време да се занимавам дай да си правя реглажа и кой от къде е... Въртя си аз винтчетата по газта и се имам чувството че нещо през това време не е както трябва и ми е дискомфортно нещо, докато се усещам, че като се включат перките и ми вее в макарите та ще ги отнесе. Поглеждам куплунга- счупен и наслагани само кабелни обувки с изолация. Всичко добре ама просто бяха обърнали поляритета и перката духа напред а не назад. Размених ги и всичко си дойде на мястото.
                  После разбрах, че въпросния сам ги е редил щото е изгорял куплунга и не е контактувал. Та така с инжинерите физици...
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                    Та така с инжинерите физици...
                    Съчетаваме теория и практика - нищо не работи и не знаем защо
                    Arena Coast Customs

                    Comment


                    • #40
                      Колеги, искам съвет за степените на вентилатора, който охлажда радиатора на колата. След днешната смяна на термостат, колата си загрява нормално. В днешната жега и след ръчкаторстване от моя страна, температурата се закотви на 90+, тоест с идейка малко повече от 90 градуса, да кажем 92-5. Пуска се за малко перката и стрелката се връща почти на 90 и така постоянно се пуска и спира. Питам, защото ми се случи няколко пъти да ми мига червено лампичката на таблото, която е с радиаторче и перка, но това беше при температура малко под 90, примерно 85 някъде. Идея защо ми примига, кофти връзка или трябва да мига, когато отваря термостата ?
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • #41
                        Здравейте! И аз имам проблем с температурата! До преди месец всичко си беше наред....извън града ми подържаше около 86 градуса, а в града стигаше малко след 90. ОБАЧЕ сега - извън града с включен климатик 90,а в града пак с климатик близо 92-93......без него около 98(виж снимката по долу). Включва перката и температурата остава ТАМ! От това, което прочетох в форума за колеги с такъв проблем, стигнах до извода че ни ми работи първа степен на перката!!!! Слезнах до колата и като запалих и изчаках да загрее, перката подмина 90те градуса и се включи чак на средата м/у чертичката на 90те и следващата т.е около 98.
                        Въпроса ми е: мога ли да разбера на 100% дали ми работи първата степен на перката или датчика е развален(да показва повече от колкото е действително температурата т.е на 98 да включва първа,а в действителност да е примерно 92градуса), защото забелязах че като включи започва да върти БАВНО и след около 5-6 секунди се засилва ..... работи близо 15 и спира. Това нормално ли е?
                        Дано сте ме разбрали и благодаря предварително!!!!
                        Забравих да спомена, че уреда на таблото за температурата като подмине 94-95 градуса започва да се "клати" с около милиметър, което ми подсказва че нещо датчика не работи. Къде се намира той и лесно ли се сменя?
                        Attached Files
                        sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

                        Comment


                        • #42
                          Благодаря за мненията.Вече съм с нов радиатор какъвто трябва да бъде и всичко е наред.Ако някой се интересува от "стария ми" нов радиатор нека ми пише.По каталог го дават за 16V до 96 г след това бил по голям.Дължината му е 501-2 мм.
                          ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

                          Comment


                          • #43
                            Всичко е ОК вече, доливане на антифриз и странно държане, заради ненавика от нормално държане Тоест, не и бях свикнал с новия термостат.
                            Last edited by Pastora; d.m.y г., 09:31.
                            Arena Coast Customs

                            Comment


                            • #44
                              Здравейте отново колеги, след като бях на "майстор", диагнозата му беше, че проблема е в датчика на радиатора, последва закупуване и смяната му. ОБАЧЕ промяна не настъпи!!!
                              Проверихме водната помпа - като изкарах маркуча, който влиза в разширителното казанче водата си вървеше като чешма... маркучите влизащи и излизащи от радиатора бяха "врели" като самия радиатор беше еднакво нагрят по цялата му плоскост т.е. заключението беше, че не е проблема в тях!(запушен радиатор, развалена помпа или термостат)........ и майстора "вдигна ръце".
                              С една дума всичко по колата работи, НО загрява до 98 градуса и се пуска чак тогава перката (направо на втора степен)....работи малко(10-15 секунди) и спира, а температурата остава същата - не може я свали (затова включвам климатика и чак тогава температурата спада до 92-93 градуса (защото перката работи постоянно на втора степен) и остава така. Сега ще ми кажете, че ни ми работи първа , но майстора свали и провери реостата и каза, че работи. Вече незнам какво да правя! Уж всичко си работи пък проблема остава. Днес се сетих че причината може да е развален датчика за температурата на таблото разположен на главата на двигателя - да показва повече от колкото е действително! Има ли начин да го тествам без да го замервам защото не умея? Примерно като откача кабела от датчика, трябва ли уреда на таблото да продължи да показва температурата? Питам защото го направих и за мое учудване ги показваше!!!!!!.... нали като го изключа трябваше да показва 0 температура на таблото а при мен не е така.
                              Понеже не разбирам от ТОЦИ, много ще съм ви благодарен ако ми помогнете с АКЪЛ!!!!!
                              БЛАГОДАРЯ!!!!
                              П.С. Нямам въздух в системата и радиатора е чист! Не мога да измеря температурата на водата за да я сравня с тази показана на таблото, защото нямам термометър!
                              sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

                              Comment


                              • #45
                                Настъпва глобално затопляне....проблемите са от там)

                                ---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:19 ----------

                                М/у другото всичко е нормално при тези градуси...само да не ври като на баба боба, да не надува в системата....и все пак гледайте с маслото какво става, защото ремонта на гарнитура на главата е по евтин от основният...
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X